χωρίς άλλη αναβολή

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

84 ~ Άρθουρ Αντάμοβ: Το μόνο που ξέρω για τον εαυτό μου είναι πως υποφέρω

Mε τη μιζέρια είναι μια χαρά, εφ' όσον ξέρεις ότι μπορείς να βγεις απ' αυτήν όταν το θελήσεις.
*
Η παθητική απόλαυση, καθόλου απόλαυση δεν είναι.

- από το Ping Pong (1955)

Τα πράγματα πάντα συμβαίνουν το ένα μετά το άλλο.

- από το θεατρικό έργο Professor Taranne (1953)

Το μόνο που χρειάζεται να ξέρεις είναι πως να χειρίζεσαι τη νεύρωσή σου.
*
Τι είναι εκεί; Ξέρω ότι πρώτα απ' όλα είμαι εγώ. Αλλά ποιος είμαι εγώ; Το μόνο που ξέρω για τον εαυτό μου είναι πως βασανίζομαι. Κι αν βασανίζομαι είναι επειδή στη ρίζα μου υπάρχει σακάτεμα, αποκοπή. Είμαι αποκομμένος. Από τι έχω αποκοπεί - δεν μπορώ να το ορίσω. Αλλά είμαι αποκομμένος.


Arthur Adamov (1908–1970)
Στις 15 Μαρτίου, στο Παρίσι, με υπερβολική δόση βαρβιτουρικών (υπάρχει και μικρή συζήτηση γύρω από το ενδεχόμενο η λήψη των βαρβιτουρικών να μην έγινε λόγω προσχεδιασμένης ή παρορμητικής αυτοκτονίας)


φωτογραφία: archivesdefrance.culture.gouv.fr

Link:
- Ποιείν: Arthur Adamov – Άρθουρ Αντάμοβ (1908-1970)

από Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ.. _Permalink ---> 15.7.13

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home